S obzirom da lista električnih vozila ocenjenih na 300 milja ili više u EPA testiranjima brzo raste, 400 milja je novi cilj za mnoge proizvođače luksuznih automobila, ali ne i za BMW.
David Ferrufino, vođa projekta za BMW i4, rekao je da stalno rastuća javna infrastruktura za punjenje čini dodatno povećanje dometa nepotrebnim, te zbog toga proizvođač automobila ne oseća potrebu da cilja na više od 372 milja, i to samo za posebne modele.
„BMW takođe cilja 100 kilometara elektičnog dometa za plug-in hibride.“, rekao je Ferrufino. To bi bio veliki porast u odnosu na, recimo, BMW 330e limuzinu, koja ima električni domet od 22 milje ocenjen EPA-om. To je takođe u skladu sa onim što Kalifornija traži od 2026. godine: najmanje 50 milja u EPA ciklusu, bez emisije iz izduvnih gasova.
Australija koristi verziju vrlo optimističnog NEDC standarda za domet, dok su Evropa i drugi delovi sveta prešli na WLTP, što je i dalje optimistično u poređenju sa EPA procedurom.
U svakom slučaju, i4 i 2022 MBW Ix SUV će ciljati do 300 milja dometa u svojim američkim specifikacijama. Planirano je da oboje stignu u prvom kvartalu 2022. godine.
U međuvremenu, BMW cilja na drastično smanjenje CO2 po vozilu posmatrajući emisije povezane sa proizvodnjom i pogonom. Takođe, i veličina korišćene baterije svakako ima veliku ulogu u tome, što može obasniti zašto jurnjava za većim dometom nije prioritet za ovog nemačkog proizvođača automobila.
Izvor: Green car reports