Tokom sesije na stanici za brzo punjenje Electrify America DC, Lucid Air Dream Edition je prešao sa 0% na 80% stanja napunjenosti za 37 minuta, a trebalo je još 45 minuta da dodje sa 80% na 100%. Taj diferencijal je tipičan za DC punjenje, koje se značajno usporava nakon 80% bez obzira na vozilo.
Kako prenosi portal InsideEVs, Lucid Air može da napuni bateriju do 50kwh – upola manje od Modela S, za samo 11 minuta. U prethodnim testovima, Modelu S je trebalo 15 minuta da dostigne 50kwh, dok je Taycan-u trebalo 23 minuta da uradi isto.
Postoje značajni gubici pri punjenju za brzo punjenje jednosmernom strujom, i iako je Electrify America hardver pokazao isporučenih 134kwh, to ne pokazuje da Air Dream Edition ima veću bateriju od naznačenih 118kwh.
Lucid je naveo 300 milja za 20 minuta i do 20 milja dometa u minuti, dok je Air dodao 200 milja za oko 12 minuta i 300 milja za oko 25 minuta. Air ima maksimalan EPA domet od 530 milja, ali takođe može dodati mnogo upotrebljivog dometa u prilično kratkom vremenskom periodu, pod uslovom da vozač ima pristup stanici za punjenje do 350kw.
Izvršni direktor Peter Rawlinson rekao je da je efikasnost ono što pokreće Lucid više od dometa i da je vodeći svetski asortiman bio rezultat toga. Čini se da Lucid sada može dodati i impresivnu brzinu punjenja na Air-ovu listu pohvala.
Izvor: InsideEVs