• Početna
  • Vesti
  • Baza znanja
EvSrbija
  • Početna
  • Vesti
  • Baza znanja
EvSrbija
EvSrbija
Nema rezultata
Pogledaj sve rezultate

Tesla i adapteri za punjenje koji nisu Tesla

140
SHARES
1.3k
Pregledi
Share on FacebookShare on Twitter

Danas su na raspolaganju desetine adaptera za punjenje električnih automobila od širokog spektra dobavljača. Nažalost, oni su neophodni, jer se u zavisnosti od proizvođača i snage koja se isporučuje koristi nekoliko različitih konektora.

Tesla je uvek dolazio u svom stilu i koristio konektor kojim su opremljena samo Tesla vozila. To nije samo zbog toga jer je želeo da bude jedinstven, već zato što kada je Tesla počeo da proizvodi električne automobile, nije bilo standarda u konektorima, pa je bio primoran da napravi svoj.

Pročitaj još

Prodat rekordan broj E-automobila

Sajamske premijere – Mustang Mach-E

Beogradski sajam automobila 2022.

Teslin konektor je kao švajcarski vojni nož za EV konektore – radi sve. Tesla vozila koriste isti konektor za punjenje na nivou 1 (120-volt), nivou 2 (240-volt) i DC super brzo punjenje (400-volt).

Svi ostali električni automobili koriste konektor J1772 za punjenje nivoa 1 i 2, kao i CCS1 (kombinovani) ili CHAdeMO konektor za DC super brzo punjenje.

Međutim, s obzirom da Tesla ima svoj konektor, to znači da vlasnici Tesle moraju da koriste adapter da bi koristili stanice za punjenje koje nisu Tesla. I obrnuto, to znači da vlasnici električnih automobila koji nisu Tesla, moraju da koriste adapter da bi koristili Tesline stanice za punjenje.

Od posebnog interesa su CCS1 Tesla adapteri, koji vlasnicima Tesle omogućavaju punjenje na CCS1 DC stanicama za brzo punjenje. Ovi adapteri su novi jer je Tesla počeo da čini svoja vozila kompatibilnim sa CCS1 pre oko godinu i po dana, a pri tome ne mogu sva Tesla vozila da koriste CCS1 adapter.

Sa J1771 na Teslu: ovi adapteri vlasnicima Tesle omogućavaju da napune svoja vozila na punjačima nivoa 1 od 120 volti, kao i na punjačima nivoa 2 od 240 volti uz priključak J1772.

Sa Tesle na J1772: ovi adapteri omogućavaju vlasnicima električnih automobila koji nisu Tesla da pune svoja vozila iz Teslinog kućnog punjača ili Teslinih javnih stanica punjača. Međutim, oni se ne mogu koristiti na Teslinim DC super brzim punjačima. Trenutno ne postoje dostupni adapteri koji omogućavaju električnim vozilima koji nisu Tesla da koriste Tesline DC super brze punjače.

Sa CHAdeMO na Teslu: Tesla je nekada prodavao adapter koji omogućava vlasnicima Tesle da se pune na stanicama za DC super brzo punjenje opremljenim CHAdeMO. Standard CHAdeMO je u prošlosti koristila Kia, ali je kasnije prešla na standard CCS1 konektor. CHAdeMO takođe koristi Nissan, međutim, u budućnosti, i on takođe prelazi na CCS1. Mitsubishi takođe koristi CHAdeMO za svoj plug-in hibridni Outlander PHEV. Ovi adapteri su i dalje dostupni na mreži preprodavca, ali Tesla je prestao da ih prodaje pošto je CCS postao zvanični standard u Severnoj Americi.

Sa CCS1 na Teslu: CCS1 adapter za Teslu bio je nešto sto su mnogi čekali, a skoro je postao dostupan. Tesla je nedavno počeo da ga prodaje u Koreji, ali još nije počeo da se prodaje u Severnoj Americi. Međutim, mnogi preprodavci su počeli da ih kupuju u Koreji i prodaju online.

Izvor: InsideEVs

 

 

 

Prethodni tekst

Sajamske premijere – Mustang Mach-E

Sledeći tekst

Prodat rekordan broj E-automobila

Povezani Tekst

Prodat rekordan broj E-automobila

Prodat rekordan broj E-automobila

Po pisanju Blica, prema izveštaju Međunarodne agencije za energiju (IEA) u svetu je lane prodato rekordnih 6,6 miliona električnih vozila...

Sajamske premijere – Mustang Mach-E

Sajamske premijere – Mustang Mach-E

Na Fordovom štandu, koji je na ovogodišnjem sajmu automobila privukao veliku pažnju posetilaca, premijerno je predstavljen električni model Mustang Mach-E....

Beogradski sajam automobila 2022.

Beogradski sajam automobila 2022.

Ljubitelji automobila i motocikala su posle trogodišnje pauze imali priliku ponovo da vide sve novitete i promene u auto-industriji. Međutim,...

Izvršni direktor Stellantis-a: Troškovi elektrifikacije su „izvan granica“

Izvršni direktor Stellantis-a: Troškovi elektrifikacije su „izvan granica“

Izvršni direktor Stellantis-a, Carlos Tavares smatra da je ubrzana elektrifikacija veoma izazovna za automobilsku industriju i upozorava na neželjene efekte...

Sledeći tekst
Prodat rekordan broj E-automobila

Prodat rekordan broj E-automobila

Ostavite odgovor Odustani od odgovora

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pročitajte još...

Kako odabrati pravu kućnu stanicu za punjenje EV

Kako odabrati pravu kućnu stanicu za punjenje EV

Ugrađeni punjač

Ugrađeni punjač

Vrste konektora za punjenje električnih vozila širom sveta

Vrste konektora za punjenje električnih vozila širom sveta

Kategorije

  • Baza znanja
  • Elektro vozila
  • Punjači
  • Vesti
Partner Partner Partner

© 2021 Sva prava zadržava EvSrbija – Izrada veb sajta Progressive Media.

Nema rezultata
Pogledaj sve rezultate
  • Početna
  • Vesti
  • Baza znanja

© 2021 EvSrbija - Izrada Progressive Media.